tisdag 2 februari 2010

Bebis-mys

Idag efter jobbet så bar det av hem till Carro och Micke för att kika på deras lilla bebis. Hur söt som helst var hon! Mys, mys, mys.  Fast tyvärr så blev det ju ett ganska kort mys, för jag kom dit vid 15.00 och redan klockan 16.00 så behövde jag vara hemma för att Simon skulle ha ett telefonmöte då.

Men jag hoppas att jag får se den lilla sötnosen snart igen. Tuva är ju också nyfiken, och pratar om "Cajjos bebis" här hemma.

När jag kom hem så blev jag dödstrött och det är väl ungefär där jag är nu fortfarande. Sov så dåligt i natt eftersom huvudet snurrade av tankar. Att Tuva sover dåligt kom ju inte som en överraskning när hon har en mamma som fortfarande har problem med sömnen vid 27 års ålder.

Nu ska jag krascha.

Vi hörs imorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar