torsdag 18 februari 2010

Fika, bebis och träning

Woho, idag har det vart fullt upp på jobbet. Har hållt på med original till en massa kyrkliga grejer så nu snurrar det runt i mitt huvud och Gud och Jesus. Or not. Hehe. Jag håller på och lär mig ett stort återkommande jobb som vi har, och det är mycket att tänka på må jag säga! Shit pommesfrites vad det snurrar runt i mitt huvud nu om noter, mellanrubriker, avstavningar, tecken som försvunnit och en massa annat... My God. (Ha...Ha... Ha...)

Tur att jag fick skingra tankarna med mycket trevligt fikabesök nu på eftermiddagen! Annelie ville komma och fika, och det fick hon så klart! Carro och lilla baby Minna hakade också på. Minna som är så söt så jag tror jag smälter och mitt mamma-hjärta säger "men skulle det inte vara mysigt med en till..." (Men nej, jag (vi) ska vänta tills Tuva sover om nätterna och det kommer ju förmodligen bli när hon är tonåring).

Nu har jag och Tuva precis ätit korvstroganoff (lite av min specialitet måste jag säga, mums!) och så snart mannen i lägenheten kommit hem så ska jag iväg och träna fys. Det ser jag som vanligt fram mot, och är ju också ett effektivt sätt att skringra tankarna och så att man sover gott sen...

Hej hej träningsvärk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar