lördag 27 februari 2010

Två outfits!

Ärsch, jag passar på att slänga in ett inlägg till medans jag ändå sitter här. Garderobs utvändningen får väntas ett tag till (kanske kommer jag också på vad jag vill ha på mig då och slipper vända in och ut på den?).

Här kommer två av veckans outfits som jag hittade på kameran när jag laddade in lite andra bilder på min lilla älsklig (Tuva):

  • Tunika med nitar på fickan från Veromoda
  • Halsband med kedjor från h&m
  • Leggings med skinndetaljer från Lindex
  • Skor från Scorett
  • Klocka från Cocoo
  • Ute så blev det jackan från Haléns. I love it!

Ok, jag är svintrött och orkar visst inte öppna ögonen... Riktigt så där vit i huden är jag inte heller... Men, men. Jag bjuder på det.

  • Tröja från h&m (Sonia Rykel)
  • Sammetskjol från Lindex
  • Klocka från Cocoo
  • "Vem är bäst?" boken
  • Liten Tuva.

NU måste jag svira om.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar