lördag 27 mars 2010

Dagens...

...mest spännande: Frida som går med värkar hemma i Skellefteå. BF +14 är det idag. Åh, så spännande jag tycker att det är! Och så förbaskat synd att det är så långt mellan Uppsala och Skellefteå...

...mest dryga: Att torktumlaren är trasig så jag får hänga min all tvätt i torkskåpet... Alla Tuvas små strumpor, trosor, t-shirts, leggings, strumpbyxor (hur mycket kläder använder hon egentligen?!) och alla handdukar, lakan, örngott, påslakan, små handdukar, mina och Simons underkläder och ja, allt skit som jag vanligtvis torktumlar. Jag gillar ju torktumlat!

...mest konstiga: Jag har fått sova både natten och morgonen (Simon ska ju ut och ha avslutning med hockeyn, han drog redan vid 10.45 imorse... Så han vill ju iallafall sova inatt och imorgon) men ändå är hjärnan som en stor degklump. Men det kanske beror på att man inte är van?

Annars så blir det en lugn lördag för mig, tänkte dra ut till Funbo i eftermiddag och hänga lite där. Imorgon är det ju Upplandscupsmatch så då gäller det ju att vara i så god form jag kan.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar