tisdag 23 mars 2010

Inte mycket nytt var det här

Hmmm... Ja, vad har den här onsdagen bjudit på? Inte mycket intressant inte. Ganska så mycket som en helt vanlig onsdag faktiskt. Utan några specialiteter.

06.30 Gå till jobbet i snö som faller ner.

07.00-14.30 Jobb

14.30 Gå och hämta på dagis i regnet. (Och då var jag på väg att fota mina gummistövlar för ett mms-inlägg, men jag var aldrig helt utom synhåll så jag vågade inte. Folk lär väl tro att man är galen om man går och fotar sina gummistövlar? Men det jag skulle skriva var iallafall att jag var grymt nöjd med dem... Hehe).

Sen har vi vart hemma, myst, lekt, läst böcker, lagat våfflor och sen när pappan kom hem för en blixtvisit så blev Tuva så glad. Värre var det när pappan hennes skulle gå igen efter 30 min (hockey, öl och mat på O'learys stod på hans schema) då flippade lillan ur och sen lät det som om någon krossat hennes hjärta 1000 gånger under timmen som kom.

När hon hämtat sig från att pappan gått så har hon härjat på här hemma fram tills nu. Urflippad, jätte go och mysig och ledsen har hon varvat mellan sedan dess.

Mysis-Tuvis bäddade ner sig själv och sina "bebisar" och låg och myste... Mamman hoppades på att hon skulle somna där, men icke. Efter ett par minuter så var det fullt disco i soffan igen.

Nu sover hon dock, och jag ska uppdatera min lista med saker att se fram emot innan det är dags för Desperate Houswifes klockan 21.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar