fredag 5 mars 2010

En liten beställning från CDON

En liten skär och alla ruskigt rysliga brokiga. Efter tips från Tuvas faster Sara. Både till mig och Tuvisen skulle man kunna säga.

Fifi och blomsterfröna: Regnbåge i blomsterlandet Fifi går ju på barnkanalen och efter att Tuva fick Fifi-figurer av sin pappa så tjatar hon om att "titta fifi!". Både till mig och Tuvisen skulle man kunna säga där med, för när Tuva tittar på film så kan ju mamman få lite tid över med annat...

Teletubbies: På era platser färdiga gå Teletubbies har inte gett upp sitt grepp om Tuva än, och på något vis har hon lyckats repa alla sina skivor... "Pejji pajjis" som Tuva säger. Hahaha!

Vem är söt? Viserligen en bok till Tuva men jag älskar ju dom här böcker jag med! Så roliga.

MTV: The Hills - Säsong 3 (3 disc) Lite pinsamt att erkänna, men jag har ju blivit besatt av The Hills. Aningens senare än alla andra, och jag vet att de finns att titta på någonstans. Men jag gillar inte att titta på datorn och jag orkar inte hålla på och ladda ner och bränna en skiva... Så betalar jag hellre 169:-.

Nu ska jag väcka Tuvisen.

Hoppas ni får en fin fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar