söndag 7 mars 2010

En riktigt bra söndag?

Den här söndagen har potential att bli en riktigt bra söndag!

Jag fick sova hela natten (Simon bökade med en bökis Tuvis) och viserligen gått upp klockan 06, men det är ju ingenting nu för tiden. Och förutom att Tuva hällde ut Aslans stora påse med torrfoder på golvet (men det var ett misstag, jag sa att hon fick ge honom mat...) så har vi haft en riktigt mys och gos morgon jag och Tuva framför barnkanalen med våra täcken och kuddar på soffan.

Nu sitter vi och äter macka i soffan. Myyyyys!

Sen klockan 12.00 idag så är det visning på par/rad/kedje-huset som vi är så intresserade av men som ligger en bit utanför stan. Äntligen!!! Vi har väntat i nästan tre veckor.

Och klockan 13.00 är det samling på Lötens konstgräs för match. Wihooooooo!!! Det ska bli skoj. Riktigt skoj.

Men egentligen är det här ju mer som en lördag för mig eftersom jag jobbade igår, och är ledig på måndag! Då ska vi ut och härja med kusinerna Willén. Och gratta Tuvas äldsta kusin Gustav som fyllt hela 14 år!!! 14 år, kan ni fatta? Hans mamma är ju bara 3 år äldre än mig... Starkt jobbat måste jag ju säga.

Nej, nu måste jag kasta i mig mackan och se om jag kan få läsa lite bloggar också för min lilla mys-tjej.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar