onsdag 3 mars 2010

Min lilla cupcake och lite av dagen

Hos lindex (kommer snart) så finns den här fin-fina tunikan:

99:- kostar den och jag har sett den i en hel del bloggar redan.

Jag älskar ju cupcake-tryck (hade på mig min tischa med cupcakes från Monki idag) och Tuva passar så bra i färgglada kläder. Så jag ska försöka att lägga vantarna på den när den dyker upp i butik eller i webbshoppen. Om den finns i Tuvas storlek vill säga, det står ju inte vilken storlek som den kommer att finnas i under "kommer snart". Det är lite dåligt tycker jag!

Här är lite andra plagg som jag tycker att Tuva skulle bra cool i och som finns under samma avdelning som tunikan:

Chinos för 149:- och jeansskjorta för 129:-.

Nu ska jag umgås lite med my love, det har vart lite full rulle här idag. Först har fotografen vart här och fotat köket, sen blev det till att laga mat innan det bar av till Carro för lite prat, kaffe och bebismys. Tuva härjade på med Micke som spelade barnviselåtar på datorn, och när han börjat med det så fick han minsann inte sluta. Simon och han fick sitta och lyssna på "lilla snigel, akta dig" medans de försökte kolla efter hotell till deras fotbollsresa i höst... Hehe.

Sen ville Tuva "hem, sova" och då var det bara till att bege sig hemmåt.

Nej, umgås med my love var det ja.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar