söndag 18 april 2010

Dags att ge upp?

I flera dagar har jag försökt att förtränga förkylningen som vart på ingång och hoppats att varje dag vart "vändpunkten". Men idag så måste jag nog erkänna för mig själv att jag är riktig förkyld... Bihålorna håller på att sprängas, halsen var totalt förstörd innan jag fick i mig en kopp thé med honung, kroppen värker och huvudet sprängs nog samtidigt som bihålorna. Att jag sen inte sovit på två nätter av diverse anledningar gör nog inte saken bättre.

Damn it!

Nu har jag missat två träningar PLUS match den här veckan.

Men jag är ju fortfarande glad för huset! Sen så var det ganska roligt när jag skulle lägga Tuva nu hon grinar så det står hejvilt till över att hon inte vill sova. Efter knappt en minut sover hon som en liten prinsessa. Haha!

Nu ska jag äta sallad och tycka synd om mig själv.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar