tisdag 20 april 2010

On my way back

Idag är jag också hemma, är grymt sliten idag med. Febern härjar, halsen värker och huvudet håller på och sprängs titt som tätt fortfarande. Men inte lika ofta som igår.

Och dessutom har jag orkat laga mig frukost och kunnat sova en sväng, så det är ju på bättringsvägen. Defenitivt! Fast viserligen tar jag ipren nu hela tiden också, ville ju inte göra det innan jag skulle till doktorn igår.

Ska nog försöka att städa upp lite här i lägenheten också under dagen. Känns ju lagom fräscht när man legat och febersvettats i soffan.

Men jag ska först och främst ta det lungt, att sitta hemma och tråka i min ensamhet är ju inte riktigt min grej. Jag vill jobba, träffa folk och träna fotboll! Så om jag tar det lungt nu så lär jag ju bli frisk fortare.

Men vi lär ju höras igen under dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar