tisdag 20 april 2010

Framsteg på kissfronten!

Tuva sitter ju mer än gärna på pottan, och hon har gärna trosor i stället för blöja. Men problemet är ju att hon inte känner att kisset kommer förrens hon kissar och då är det ju för sent... Ibland hinner man ju få in henne på pottan ändå, om man är väldigt snabb. Men det blir ju ändå kiss i byxan också.

Men så idag, efter att ha kissat på sig två gånger så kommer hon med en bok i handen och säger "Mamma kissa potta!" och vi sprang in och satt oss och hon kissar! Yeyeyey!

Det är ju SÅ det ska vara. Hoppas nu att det fortsätter så här, för att det blir ju så hiiiiimla mycket tvätt just nu. Undrar dessutom hur många timmar man suttit inne på toaletten och läst böcker utan det kommit en droppe? Många är det.

Ursch vad jag är trött och hängig just nu, den här halsflussen var inte nådig för mig. Trots ipren och grejer innan jag gick iväg för att hämta Tuva så kom jag hem skakig och genomsvettig.

Men jag har så många anledningar att vara glad, så jag är ju glad ändå.

I'm happy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar