onsdag 7 april 2010

Platta lockar...

Efter att ha kikat lite för mycket på The Hills (ikväll blir det maraton igen eftersom Simon är och hejjar på Skellefteå på O'learys... Vet inte om det är hockeyn eller ölen som drar mest... Hehe.) på senaste så är jag grymt sugen på lite lockiga längder i håret.

Har funderat på att köpa en stor locktång, men jag vet sen tidigare att mitt egensinniga hår inte reagerar så mycket på locktänger. Så kom jag på att det ju finns "lock-plattänger"!

Efter lite letande så hittade jag denna från Philips:

Straight & curltång HP8290

699:- eller 799:- kostar den enligt de flesta sidor, men inte hos Haléns! Där är den nedsatt till 549:- och dessutom hittade jag en rabattkod på 100:-. Yippiyey!

Tex hos Ellos så kostar den 699:- och de har ju också en massa rabattkoder, men ingen av dem gäller på "elektronik". Men jag var ändå SÅ nära att klicka hem den därifrån ändå, ibland lönar det sig att kika efter lite innan.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar