onsdag 7 april 2010

Tisdagens stora, och onsdagens stora och lilla outfit

Jag har tänkt att jag ska bli bättre på outfitsbilder nu igen. Det är ju himla svårt att hinna med där på morgonen när man redan är ett par minuter sen... Så då blir det ju som det blir. Men eftersom jag tycker att det är en sak som jag gillar att se i andras bloggar, och dessutom tycker det är roligt att se när jag tittar tillbaka i min så tänkte jag ge det ett försök och låta det bli som det blir.

Så här såg jag ut igår:

  • Leggings/byxor med dragkedja (som verkligen har gjort sitt, men jag har inte hjärta att slänga dem än...) från Vila.
  • Topp från Monki
  • Pärlor från Nelly
  • Beige nagellack från h&m (första gången jag testar det)

Och så här såg vi ut idag, och här kan vi verkligen snacka kassa bilder. Haha! Men jag bjussar på det.

Tuva:

  • Färggladklänning från Polarn o pyret (julklapp från Sara&Adam).
  • Jeansleggings från Lindex
  • Strumpor från Åhléns

Jag (bilden gör verkligen inte kläderna rättvisa, ser ju ut som jag har pyjamas på mig!):

  • Tunika/topp från Gina Tricot (julklapp från Sara&Adam)
  • Kostymbyxor som är gamla som gatan. Kanske från Vila?
  • Armband med nitar som också är gamla som gatan.
  • Kilklackar från h&m (på jobbet)
  • Gympaskor beställda från Ellos (på powerwalken till och från jobbet)

Nu ska jag kika på The Hills och vika tvätt. Sen sova! Imorgon ska jag berätta en riktigt, riktig läskig sak som hände nu i natten som var...

Sov gott sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar