torsdag 22 april 2010

Nytt i garderoben!

Här kommer innehållet i h&m-paketet som jag kämpade med att hämta ut i tisdags.

Jag tänkte faktiskt slå till på stort den här gången och fota kläderna på, egentligen så är det ju ganska intetsägande att fota ett plagg upphängt på en galge... Så jag tänkte att jag ska bättra mig på det.

Tänk bara på att jag faktiskt är sjuk och nyduschad på dessa bilder så kika enbart på kläderna tack.

Åh... Den här klänningen har jag vart så nyfiken på! Och den överträffade mina förväntningar! SÅÅÅ fin! (Och SÅÅÅ skrynklig just nu, knölade ihop den i väntan på att den skulle fotas för bloggen... Hehe). Kommer från Garden-kollektionen.

Denna har jag sett i butik sen jag beställde den så jag visste vad jag hade att vänta, men jag är inte mindre nöjd för det! Snacka om somrig! I love it. Även den kommer från Garden-kollektionen.

Super söt liten topp med spets på puffärmarna. Hade tänkt att den skulle vara fin-fin till underdel med högmidja eller chinos i sommar.

Nu ska jag fixa ta en snabb-vila (svenska för power-nap?) och sen hämta min lilla älsklingsstjärna.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar