torsdag 6 maj 2010

3 x nya accessoarer från Lindex

I söndags så var jag ju som sagt på stan... Många, många inlägg har det blivit om det! Hahaha!

Egentligen var ju inte all shopping just då, utan en del (det mesta från Lindex) var ett paket som legat där ett bra tag och redan var betalt sen länge.

I det så låg bland annat några av mina favvo-accessoarer just nu:

Örhängena är ursnygga (men jag han inte använt dem än, gillar inte att ha örhängen på jobbet eftersom jag tycker att de slår till i telefonen när jag pratar...) och super billiga. Var det 39:- kanske?

Armbandet har jag använt alla dagar sen i söndags förutom idag. Och det är mitt favvo-armband just nu! Det går att vira två varv runt handleden och kostade 60:-. Finns i svart också.

Halsbandet syns inte så bra i bild, men det är en massa kedjor och också numera mitt favvo-halsband. Ur snyggt! Dock lite jobbigt när man har en klängig unge på sig också. Men annars så! 99:- kostade det.

Enjoy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar