måndag 24 maj 2010

Silverbröllopsfirande!

Så härligt hade vi det i lördags hos mamma och pappa. Synd att brorsan med familj inte kunde komma! Då hade vi alla vart där.

Jag och Tuvisen. Tuva har på sig klänningen som farmor min sytt och som jag hade när jag var två år och var brudnäbb på bröllopet dagen till ära.

Mamma letade letade fram klänningen som storasyster Malin hade också, men hon var ju lite äldre (3 år äldre än mig) då än hennes 2,5 åriga Erica är nu.

Så snygga tjejer!

1. Erica skyddade sig från solen med ett paraply. 2. Tuva och Erica väntar på mat.

1.Mums med smörgåstårta! 2. Coolaste killarna vid nybyggda "baren" vid poolen.

1. Mums med vin! 2. Mums med chips!

1. Min fina mamma! 2. What? Försökte hon dra?

1. Jahapp, man kikar vad Tuva gör och där kommer hon i bara trosorna... 2. Ville kör en inte så värst entusiastisk Tuva på skotern.

1. Tim "Bling-bling" "Röjjarn" Djurström. 2. Fina gullvivor i rabatten. Nu är det sommar!

Det är så roligt, för jag har verkligen problem med att lägga ut få bilder. Alltid så bli det en mindre bok när jag ska visa något jag gjort. Jag beundrar verkligen dem som kan fånga hela kvällens/dagens känsla med en bild som de lägger upp.

Jag fångar känslan med ca 47 bilder istället. Haha!

Nu: dusch.

Sen: sova.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar