måndag 24 maj 2010

Lite blandade bilder från Cypern

1. Jag hade matchat mitt nagellack (som jag faktiskt målade hemma innan resan!) bra med all-inclusive-armbandet. 2. Simon var mer än nöjd med donutsen på mellanmålet.

1+2 Tuva var mycket nöjd med efterrätts buffén! 3. På väg hem med en sovandes Tuva. 4. Mamman och Tuva fikar mellanmål.

1+2 Faster Sara och Tuva på sångstung i restaurangen på kvällen. 3 Faster Sara och Tuva äter glass.

1+2+3 Tuva gillade äpplena mest på buffén! 4 Faster Sara och Tuva på väg tillbaka till poolen efter lunchen.

1+2 Tuva sitter och tittar på Bamse, Vargen, Skalman och Lilleskutt som hälsar på i restaurangen på kvällen. Hur kul som helst! 3. En mycket nöjd Tuva fick ett svärd att Raj-raj (clownen som uppträdde varje kväll dök upp vid poolen en dag och gav alla barnen såna ballong-grejer). 4. Tuva "Måste rijja!", sen ringde det tillbaka på våran telefon... Oups!

Nu börjar Cypern bilderna lida mot sitt slut... Jag hade tänkt lägga upp ett litet inlägg om hotellet också... Och just det, ett om dagen i Aiya napa också.

Mycket cypern blir det. Men jag vet att det finns ett par där ute (mina trognaste läsare tex) som tycker att det är kul. Och framför allt så tycker ju JAG att det är kul.

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar