torsdag 13 maj 2010

Från Åland till CYPERN!

Idag var det som sagt match på Åland, vi vann med 4-0 trots att vi var rätt så kassa och fick utskällning i halvtid. Jag var kassare än kassast. Men, ja, ja, vi fick äta ett gott smörgåsbord på vägen hem.

7.17 blev jag upphämtad utanför här, och strax innan 21.00 kom jag hem. Pust! Efter det så har jag packat, vart arg, vart stressad och sen packat klart det sista. Resfeber kallas det visst?

Men nu är allt packat och klart. Så nu varvar jag ner lite...

05.00 imorgon bitti står pappa utanför för att skjutsa oss till arlanda. Nu är klockan 23.15, så det är alltså 5.75 timmar tills dess. Pust på det med. Men jag måste få varva ner, annars skulle det bli NOLL sömn för mig.

MEN SÅ JAG LÄNGTAR TILL CYPERN!!! WIHOOOOO!!!

Men jag är tillbaka på fredag nästa vecka. Vi hörs då! (Om inte flyget kraschat).

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar