söndag 23 maj 2010

Cypern-shopping!

Det blir många cypern inlägg nu, men tänk vad jag har mycket att "blogga-igen"!

Detta var det nya som kom hem med resväskan:

Suuuuuper snygga klackisar för 50€.

En ny favvo till ring för ca 6€.

En ny parfym har jag velat haft lääääänge, och ni hittade jag en helt underbar. Chanels nya doft CHANCE. Precis vad jag vart ute efter! 46€ fick jag punga ut för den. Kortet med papegojan fick jag betala 10€ för. Lätt värt.

Sara köpte såna här så fina kissar att ha ringar på (men hur det nu ska gå, för själva katten väger ungefär 0,1 g så den bara tippar omkull om man har en ring på ) och jag ville också ha, men hittade inga när jag skulle handla. Så jag fick en av Sara. Tack!

Tuvisen fick en racerbilarboll (tråkigt att vi tappade bort den samma dag...), en spidelmannenhink (skit nöjd var hon över den! Men den fick inte plats i packningen hem...) och en uppblåsbar krokodil att glida runt i poolen med (den fick följa med hem!).

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar