onsdag 5 maj 2010

Nytt i mammans garderob och en kommande krasch?

Här kommer lite till fynd från söndagens stadsrunda:

  • Fin, fina shorts med lite högre midja. Har man blivit gammal eller vad när man inte pallar med låga midjor??? 249:- kostar dem.
  • Ur fint linne med speciell rygg. Materialet ser lite blankt ut på bilden, men egentligen är det skimrande. 299:- eller 199:- kostade det. Men jag hade en 30% check.

NU ska jag sova. Eller krascha rättare sagt. Fortsätter livet så här så kommer jag krascha förevigt tidigare än jag hade trott. Hehe, skojade bara. Men det ÄR mycket nu med allt. Men det är bra. Och jag är GLAD! Trots att huvudet håller på att sprängas av allt jag har att tänka på, och magen är nära magsår. Nej, nu skojade jag igen! Så farligt är det inte heller.

Natti, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar