torsdag 6 maj 2010

Ingen outfit och ingen hårbild... Men lite nytt!

...pga av Simon den lilla skitungen.

Jag bad honom ta kort på mig och Tuva så att jag skulle kunna visa både outfit och hur det blev i håret efter att jag vart hos frisören.

Så efter jag och Tuva badat (dvs att håret inte är så mycket att visa längre, och kläderna är ombytta till morgonrock) så ska jag knäppa kort på det jag köpt idag. Då ser jag att det inte är nå minneskort i kameran...

ÅHHH...

Jag som faktiskt kännt mig fin idag i min nya volangtopp från h&m (helt plötsligt kom det ett sms om att jag hade ett paket att hämta... En order jag totalt förträngt!!! Hjälp! Nu är det slut shoppat... I h&m's webbshop iallafall... Hehe.).

Bland annat (det var två tunikor också, en för 49:- och en för 149:-) i h&m paketet så låg fina, fina volangtoppen för 149:- (får fota den när den är tvättad, Tuva kladdade ner den...) och underbara sjalen för 129:-. Trodde egentligen inte att jag skulle gilla den, men den är fullkomligt underbar.

Vi kanske hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar