söndag 2 maj 2010

Valborgs outfit

Så här såg jag ut på valborg:

  • Klänning från h&m
  • Bälte från Gina Tricot
  • Leggings från Lindex
  • Kavaj från Lindex
  • Kofta från h&m
  • Väska från Zara
  • Sjal från Bubbleroom
  • Ballerinas från Skopunkten

Håret försökte jag mig på att locka med min nya platt/locktång. Resultatet vart väl så där, men jag orkade inte hålla på och vara sån så det fick vara som det var. Men jag ska nog försöka öva lite innan det är dags för nästa gång... Haha!

Tuvisen som står och säger hejdå till mamman hennes har klätt på sig själv. Färgmatchat och allt lyckades hon med. Hihi!

Nu är jag trött efter en mycket intensiv dag. När allt var färdigt med lägenheten så gick på stan och shoppade i 3 timmar (bästa tidsfördrivet? Hehe.) innan det bar av till mamma och pappa. Fynden jag kom hem med får komma imorgon...

Nu är jag verkligen, verkligen trött.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar