tisdag 4 maj 2010

Nytt till mega huvudet och lite volanger och blommor

Det blev ju lite shopping till mig också i söndags... Så klart. Så mycket har inte mitt ego släppt sen jag fick barn att jag skulle försumma mig själv helt plötsligt...

Detta hittade jag iallafall på Åhléns:

En hatt som var i onesize och passade mitt mega-huvud (ja, jag har ett skit stort huvud. Eftersom jag är så smart alltså... ). Woho! Som jag letat, men alla sitter ju bara som en sån liten jude-mössa högst upp på bakskallen. Men nu är alltså letandet över.  129:- tror jag att den kostade.

Bikinin var ju super söt med små blommor och volanger. Jag som rensat i min bikini-samling för ett tag sedan insåg att jag nog behövde en ny. Viserligen har jag inte provat den, men så tokigt borde den ju inte kunna sitta. 129:-/del kanske den kostade.

(Bra koll jag har på priser va?)

Nu ska jag hoppa i säng!

Natti, natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar