torsdag 5 februari 2009

Automatiserade sidvisningar?!

Jag mailade metrobloggen igår för att veta varför jag inte syns på topplistorna och fick svar idag (snabbt svar, det var ju bra!). Metrobloggen skrev att det är för att min blogg gett utslag för automatiserade sidvisningar så det är därför de tagit bort den från topplistorna. När det är utrett så kommer den att synas igen.

Jag har inte märkt att jag har fler besökare än vanligt (fast jag brukar bara kolla unika besökare, och inte sidvisningar). Och jag tycker ju att det låter läskigt! Är det någon annan som haft samma problem?

Eller är det mina läsare som blivit besatta och klickar in här som tusan?

Viserligen har jag ju min blogg som startsida på datorn hemma och jag öppnar ju ett antal fönster per dag, men det kan det väl inte vara?

Är det någon som haft någon erfarenhet av det så kan ni ju jätte gärna kommentera. Speciellt om det är något som kan göra mig lugnare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar