söndag 22 februari 2009

En sen alla hjärtans dag outfit

Jag får nog ändra mitt motto till "bättre sent än aldrig" snart tror jag. Haha!

Så här såg lillan ut på alla hjärtansdag för över en vecka sedan.

  • Vit tunika från KappAhl tror jag (julklapp).
  • Söta Hello Kitty strumpisar med hjärtan på från h&m.
  • Snuttefilt som hon fått av Morfar när hon var ny.
  • Napp.

Men jag måste bara säga det, JÄKLAR vilken fart och vilket röj det är här hemma nu. Jag tyckte hon var överallt förut, men då höll hon sig alltid vid mig. Nu är hon ÖVERALLT, och snabbt går det. Super snabbt! Och hon är glad som en liten... Jag vet inte vad. Tuva har ju en tendens till att vara rätt arg om det inte passar men nu är hon sprudlar hon trots tandvärk och far överallt i sin super speed. Tokiga, tokiga unge som blivit SÅ STOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar