måndag 9 februari 2009

Måndag

Nu vecka, nya tag. Den här helgen försvann ju SJUKT fort. Vad hände egentligen?

Men veckan ser bra ut tycker jag och nästa vecka kommer spenderas i fjällen! Jippieyayyayayayay!

Måndag: Hämta ett paket (om det är det jag tror att det är så är det något jag läääängtar efter!), fika på eftermiddagen och powerwalk på kvällen.

Tisdag: Babysim, och söta syster Julia skippar sitt "upp till 13" för att följa med och leka fotograf. Undrar om jag hinner med någon träning på kvällen?

Onsdag: På stan och införskaffa allahjärtansdagpresent OCH födelsedagspresent till my love. Pulsgympa på kvällen.

Torsdag: Till Stockholm med Maja för premiär på en film med Modette. På dagen kanske jag ska träna? De har ju barnpassning på torsdag-dag på friskis. Fast jag hinner kanske inte det.

Fredag: Kanske kan jag ta mig iväg på mamma-gympan klockan 10? Sen ska jag kika in Emmas nya lägenhet och på kvällen vet jag inte. Simon har hockey så jag är själv hemma. Någon som vill ses?

Lördag: Fotbollscup i Östhammar! Gahh! Hur ska det gå? På kvällen så blir det väl att fira alla hjärtansdag med kärleken.

Söndag: Simon har match, och sen drar vi iväg till fjällen! Jag lääääääääängtar!

Det blir nog en bra vecka det här, bara jag hinner med mina träningar så att jag är nöjd också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar