tisdag 10 februari 2009

Volumaster, volumaster, volumaster

En volumaster från Björn Axén fick jag igår. Så här står det om den:

"Volumaster är ett unikt, patenterat verktyg som på några sekunder skapar ökad volym i ditt hår. Frisörerna Johan Hellström och Peter Hägelstam på Björn Axén Institut har utvecklat och testat volymtången med ett häpnadsväckande resultat. Med ett enkelt handgrepp får du snabbt ett hår som håller volymen fram till nästa tvätt. Det är närmast hårbotten volymen åstadkoms och det är där grunden för din frisyr skapas. Volumaster fungerar på alla hår - ju plattare hår desto större, fylligare resultat."

Jag gillar ju inte för fixat hår iofs, känner mig alltid så stel på något vis då. Antingen naturligt lockigt eller plattat är det som gäller för mig. Bekvämt, naturligt och utsläppt är min melodi. Men den här lilla grejen känns ju kanske lite kul att testa när jag har plattat håret för annars har jag ju mer volym än jag vill ha mitt barr. Haha!

Den känns väldigt liten och smidig, med ett smalt huvud (vilket borde göra det lättare att få det resultatet man vill ha). Ska nog testa nästa gång jag ska platta håret och se om det är något att ha.

Någon som har en sån manick och har lite tips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar