söndag 1 februari 2009

En älva, Greve Dracula och så lite dans på borden

Igår var det ju maskerad som stod på schemat. Och det var ju riktigt skoj (trots att jag inte kände mig riktigt i form fortfarande...). Tack Sara (och Totta) för att vi fick komma!

Här kommer några bilder på min älva-outfit, vad tycker ni om den? Snygg va? Jag kände mig mest som ett litet dagisbarn (alla andra hade coola medeltidskläder och så kommer jag och glittrar som en liten... ja, älva. Haha!), men det var ju super skoj att klä ut sig. Nu vill jag gå på fler maskerader!

Älva-vingar och spö från h&m young, vitt linne från Ellos, blommig super kort kjol från Chicy, silvriga strumpbyxor från h&m.

I håret hade jag blomster-hårnålar från h&m och jag hade sminkat mig med grön ögonskugga och massa, massa glitter (fast det ser inte så mycket ut på bilden). Lösögonfransar hade jag (för första gången) också, fast det var väl så där. Jag kände mig nog finare än det såg ut... Haha!

Men nog om mig, här kommer lite fler bilder!

Tuva ser ju lite förskräckt ut av att ha Greve Dracula till pappa... Och sen en snygg "par-bild" på oss... Hahaha!

Dans på borden blev det också! Fast jag var aldrig upp, jag satt och såg hur borden vinglade så jag vågade inte. Fegis... Haha! Och mitt land alla troll, medeltidsmän och alver så fanns det en Darth Vader och så min aldeles egna Dracula.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar