onsdag 25 februari 2009

Liiiiiiten kille!

Ikväll så har jag vart på neonontal (stavas det så?) avdelningen på Ackis för att hälsa på nyblivna familjen. Och jag fick se en mycket liten men väldigt söt Neo!

Han är så liten så liten, och speciellt eftersom jag är van med min bjässe här hemma. När vi var och handlade kläder i present till Neo idag så tyckte jag att de såg så små ut, men så när Maja tog upp dem ur paketet så såg de helt plötsligt gigantiska ut.

Neo var verkligen söt trots att han är född 9 veckor för tidigt (han föddes i v31+1). En riktigt sötnos! Dessutom så var han vaken mycket när jag var där, och han låg och knorrade... Sötnos.  Och jag är så glad för framstegen har gjort hitills.

Tack Maja för att jag fick komma och hälsa på!

Ps. Maja, säg till om du inte vill att jag ska ha bilden uppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar