onsdag 4 februari 2009

Några linnen från h&m också när jag ändå håller på

Min lilla blogg-mapp här på datorn svämmar över av bilder som jag spar ner på fina saker jag gillar.

De här super söta linnena gillar jag verkligen. Jag tittar på dem varje gång jag tittar in i h&ms webbshop (besatt, jag?).

De är ju så söra med de små volangkanterna, knäppningen och blommorna på den andra. Dessutom så kostar de bara 149:-!

Jag har ju planerat att bli av med min lilla putmage till sommaren och då kanske de skulle sitta fint? Men, jag ska prova dem i butik först. Och inte köpa förrens jag kan använda dem (när vädret tillåter alltså) för annars så vet jag vad som händer. De hänger i garderoben oanvända tills det är dags, och då har jag ledsnat på dem redan innan. Inte så smart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar