fredag 23 oktober 2009

Löningsdagslunchplaner

Idag är det löning och mina lunchplaner är en superspeedstadsrunda, målet är Weekday, Monki (lillasyster dök nyss upp här och visade sina fynd, bland annat en grön kjol som tydligen ska finnas i rosa också för fjuttiga 150:-), Gina Tricot (ska kika en tunika som jag sett på reklam och i bloggar), Kicks (behöver ett nytt puder som passar mitt vinteransikte och inte mitt sommaransikte, det var visst skillnad på de två har jag upptäckt) och kanske om jag hinner med Skopunkten (behöver ett par innetofflor till jobbet, ett par gummistövlar och så blir ju tredje paret gratis. Hehe.) och Teknikmagasinet (är grymt sugen på ett nytt minneskort så mina kameror slipper samsas...).

Men först är jag så hungrig så att jag håller på att smälla av.

Nu: Mackaronilåda, men jag hade inga mackaroner så det blev på spaghetti och lite annat som jag kunde skrapa ihop.

Senare: När jobbet är slut alltså, då bär det av till Söderbärke.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar