tisdag 20 oktober 2009

Som som jag inte visste fanns KVAR

Ojojoj vilken träningsvärk jag har efter söndagens fotbollsträning. Själva träningen gick ju bättre än väntat (jag hade inte så höga förväntningar på mig själv) men nu efteråt så kan vi verkligen snacka träningsvärk.

Man brukar ju säga man har ont i muskler man inte ens visste att de fanns, men jag har ju vetat om att de funnits där, det var bara det att jag inte trodde att de fanns kvar...

Mest så är de de här klassiska träningsvärken i revbenen, ovansidan på rumpan, ljumskar, insida lår och muskeln under vaden.

Känns faktiskt rätt bra om jag ska var ärlig. På söndag är det träning igen och jag ser fram mot det! Skoj, skoj, skoj med fotboll! De här två sabatsåren (spelade ju min sista match i v10 när jag var gravid med Tuva, visste ju inte om att jag var gravid förrens veckan efter...) har verkligen gjort att jag fått upp fotbolls-suget igen.

Yeyey!

Nu är lunchen slut, back to work. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar