måndag 19 oktober 2009

Monday it is.

Måndag förmiddag och jag är lite små trött och sliten. Det var ju en helg med fullt upp, vilket iofs är skoj.

I fredags var det städ-förmiddag och efter att Tuva sovit så åkte vi ut till hennes kusiner för att leka. På kvällen så hade vi barnvakt och jag och Simon fick gå ut och äta. Niiice.

Tuva och hennes enda tjej-kusin (av 7 kusiner) Erica smaskar glass och kladdkaka. Eller Tuva smaskar glass och Erica kladdkaka rättare sagt... Haha!

Kusin Oscar och kusin Calle spelade hellre tv-spel.

I lördags var det Blogawards och det tog ju som bekant hela dagen.

I söndags så var det fotbollsträning, ut till Funbo för att härja lite (härja för Tuvas del alltså) innan det var dags för att åka hem och sova.

Nu sitter jag här och är trött (både jag och Tuva hade en riktig drömma mardrömsnatt... ) och frusen och undrar om jag kanske ska ta mig iväg på spinnpasset klockan 12 eller om det räcker med att jag var så duktig förra veckan och spinnade, pulsgympade, powerwalkade och tränade fotboll. Hmmm...

Nej, nu ska jag ta tag i dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar