tisdag 13 oktober 2009

Tre armband och en klocka

Är det något som jag verkligen är i behov av så är det smycken. Det var faktiskt bra länge sedan det blev något tillskott där för min del, har snålat in på den fronten till förmån för annat.

Nu är jag så less på mina smycken jag har så att det oftast blir att jag inte använder något istället, jag som brukar känna mig lite "naken" utan armband!

Imorgon ska jag dra en snabb runda på stan för att bland annat köpa strumpbyxor och småkrafs inför Blogawards på lördag (kläderna har jag redan hemma, blir lite favorit i repris om man säger så...) och då ska jag spana efter lite snygga accessoarer.

Annars finns det en möjlighet att jag klickar hem något av dessa från www.cocoo.se (vill ni vill beställa och vill ha en rabattkod på 15% så är det bara att lämna en kommentar, har den inte framför mig nu):

Nitar för 195:- och skrattande dödskallar för 145:-

Klocka (UR snygg, haha...)  för 295:- och rosett för 245:-

Annars idag så har det inte hänt så mycket, det har vart jobb, sen hämta på dagis, hem och vila lite, laga mat, städa, tvätta... Ja det där vanliga ointressanta.

Nu ropar tvättstugan på mig igen, sen blir det bad och nya ansiktsmasken från dermalogica (Just det! Har ju glömt att skriva om paketet därifrån!) och sedan chips och Desperate Housewifes. Niiiiiiiiice.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar