onsdag 23 januari 2008

Apropå tandläkaren

Det är ju roligt det där, det tog ca 15 min. De tog ett par röntgenbilder och undersökte lite grann. För det får man betala 520:- Jajamensan! Tur att jag inte går till tandläkaren så ofta (sist var det nov 2005).

Fast en sak var mindre skoj iofs, hon konstaterade att jag skulle behöva ta bort min snea (den ligger liksom vågrätt istället för vertikalt) vidsdomstand, så hon skulle skicka en remiss till tandkirurgen. Aj aj aj...

Så på vägen tillbaka till jobbet så tröstade jag mig själv med en påse tutti-frutti godis, 2 bananer och nya SOLO.

Förresten så är det verkligen mycket som är pågång angånde min kropp/hälsa just nu. Det är undersökningar för att se om jag har en ärftlig sjukdom, extra provtagning och så bebisen så klart. Och nu visdomstanden också... Jaja, kanske lika bra att ta allt på en gång när man ändå håller på!

Back to work!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar