onsdag 23 januari 2008

Koftan från Glitzy och lite mer

Jag har spanat på den här koftan från Glitzy några gånger (tror till och med att jag lagt den i kundvagnen, men sen ändrat mig), men det känns som det är en sån kofta man måste prova först, speciellt nu när jag en mage så känns det ju verkligen som att man skulle vilja prova plaggen innan!

 

Nu såg jag på Kellys blogg att hon köpt en, och visst sitter den faktiskt riktigt fint? Fast, jag har ju fortfarande webb-shoppings förbud, ska nog ha det åtminståne en månad till, så det blir ingen kofta för mig inte!

 

Men för er som inte som inte har gett er själva webb-shoppings-förbud så spana in detta, det finns mycket fint hos Glitzy nu!

 

 

Nu ska jag ta en kopp kaffe på fikat också.

 

So long!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar