torsdag 31 januari 2008

Tidsfördrivs-lista!

Surfade runt lite grann och hittade den här listan. Tänkte att jag kunde fylla i den medans jag väntar på att tvätten ska bli klar...

Namn:

Sara Elisabeth Albertina Djurström

Födelsedag:

19 dec

Hemstad:

Uppsala

Ögonfärg:

Blågröna, med lite gult i. Speciell färg tydligen då jag fått kommentarer om att jag skulle haft linser...

Hårfärg:

Brunt, ganska mörkt med liiiiite rött i

Stjärntecken: Skytt

Skostorlek: 36-37-38, beror på märke och typ av sko.

Är dina föräldrar skilda? Nope!

Skor i dag: Mina svarta "pocahontas" mocka skor.

Mål för året: Ehm, föda barn? Och ha det bra!

Det första du tänker på när du vaknar: En snooz till...

Piercings: Hål i öronen, räknas det?

Tatueringar: Nope, ingen idé, jag är för ombytlig...

Namn på barn: Japp, det är hyfsat bestämt.

Vad vill du bli när du blir gammal?: Lycklig!

Drömjobbet: Jobba på en tidning med layout.

Favoritmat: Åh, pizza!

Sport: Fotboll, defenitivt! För friskis är väl ingen sport?

Glass: Sorbe, är inte ett så stort fan av glass faktiskt

Godis: Små hårda godisar

Låt: Alright med Lisa Miskovsky och Lost Patrol, I love it!

Helgdag:

Lördag.

Årstid: Alla, om man bortser från februari och

 


Senast du...

Skrattade? Nyss, när jag tryckte på magen på ett ställe och bebisen svara med att sparka på ett annat... Haha!

Grät? Hmm... Jag gråter inte så ofta. Förmodligen någon gång jag var hungrig och tjurig (lågt blodsocker = grinig Sara)

Kollade på film? Det var ett tag sedan, vi är ganska så inne på dvd boxar just nu.

Drog ett skämt? Jag kommer inte ihåg sist jag drog ett bra, men ett par dåliga om dan hinner jag nog med... Haha!

Sjöng en sång? Jag har ingen sångröst så jag brukar undvika att sjunga.


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Mörker...

Lyssnar du på musik nu?

Nope.

Vad har du på dig? Mys-kläder, jag är ju hemma!

Vad är det på din musmatta? Känns som att det är lite ute med musmatta.

Har du...

Blivit kallad hora? Japp, sist var nog på fotbollsplanen.

Ljugit om din ålder? Många gånger...

Bråkat utan anledning? Ja,ja.

Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?

Nej, jag är ju gravid ju!

Rökt? Nej, men det hade jag inte gjort vare sig jag är gravid eller inte

Shoppat? Jajamensan! Men inte lika mycket som vanligt.

Skejtat? Eh... nej.

Bakat? Jadå, en paj har jag svängt ihop iaf!

Motionerat? Räknas det med att gå till jobbet?

Solat? Nej

Haft sex? Jag passar på den. Men eftersom jag har kille så är väl svaret ganska självklart.

Pussats med någon? Så klart!

Pratat i telefonen mera än i 60min?

Nej, det tror jag inte...


Vem..

Kan du lita på? Mina nära vänner, min pojkvän och min familj!

Vet allt om dig? Jag tror nog inte att det finns någon som vet ALLT.

Längar du efter? Sommar, sol och BEBISEN! Och efter en du chef från Durango.

Så där ja! Då var det klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar