söndag 27 januari 2008

Magen v 26 (25+2) och lördagens outfit

Den här veckan har magen verkligen växt helt sjukt mycket. Känns nästan overkligt varenda gång jag kollar mig i spegeln...

Igår så blev det middag på Santorini, det var mysigt, gott, prisvärt och hyfsad service. På mig har jag en hel del rea fynd:

- Gråa stövletter från Sixty seven (hade kostat 900:- och jag fick dem för 200:-)

- Grå-rutiga kostymbyxor från Veromoda (hade kostat runt 400:- och jag fick dem för ca 80:-)

- Ny-fyndad t-shirt från Weekday, Sunday sun, (hade kostat 400 och jag fick den för 100:-)

- Örhängen från h&m, ca 30:- tror jag de kostade.

- Armband (som inte syns) från h&m, kyssjohanna och one of a kind.

Nej, nu ska jag sluta. Vi har fått en vattenskada här i köket (skoj va? Eller inte...) så jag ska kolla hur det går för dem. Det är nämligen en kille här nu som ställt upp en stor fläkt. Men förmodligen måste vi ta bort hela golvet sen också... Aj aj aj.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar