torsdag 31 januari 2008

Fashion against AIDS

Ja, idag så släpptes ju Fashion against AIDS kollektionen på h&m. Jag har spanat och jag hittade dessa som jag gillar:

 

De två första ligger i min shopping-bag just nu (det är leverans v. 7 så jag hinner ändra mig) och är designade av Jade Jagger och Katharine Hamnett. Den andra gillar jag bara för att det är Nina Persson som designat, men egentligen så känns ju trycket ganska... Ja, vad ska man säga? Vanligt? Den sista tyckte jag var ganska cool och är designad av Ziggy Marley. Men den känns ju också som att man skulle kunna hitta en snar-lik i ett stånd på stan där de säljer t-shirts, nyckelband och dylikt.

Ärsch vi får se om de blir nå, egentligen så har jag ju webbshoppingsförbud ju, och det finns ju annat jag skulle behöva förutom t-shirts... Ärsch, lika bra att gå in och ta bort dem på en gång!

Ciao!

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar