måndag 28 januari 2008

Ljusare! Och videkissar.

Åh, när jag gick till jobbet imorse så var det nästan ljust och klar himmel! Helt underbart. Gud vad man saknat ljuset! Man blir så otroligt mycket gladare och piggare av lite mer ljus, och att se att det faktiskt går framåt känns ju helt sjukt skönt just nu!

Men något som är sjukt, det är att man snudd på får lite vårkänslor. Och det är bara januari än. Och dessutom så har det ju inte ens vart riktig vinter än! Fast iofs så har jag fått lite vinter också, när vi var i Bastuträsk över jul och i Söderbärke efter jul.

Något jag ska komma ihåg iår, det är att plocka in videkissar innan det är för sent. Varje år så är jag alltid för sent ute... När är det man kan plocka videkissar egentligen?

Super fin tavla från Ikea, 599:-. Hade den inte känts så "säsongs-betonad" så hade jag slagit till...

Nu: Jobb, jobb, jobb.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar