torsdag 31 januari 2008

Doppresent från Kyssjohanna

Det börjar ju närma sig dop för storasyster Malins dotter Erica, eller 23 feb är det dags rättare sagt. Så jag har börjat kika på dop-present (jätte skoj att köpa till en liten tjej ju!) och jag hittade vad jag sökte efter på kyssjohanna.se. Kolla in det här super fina armbandet:

Beskrivning:

Sterling silver

Armbandet mäter 18 cm

Budskap:

Without even knowing it, your guardian angel accompanies you every step of your life’s journey - really quite a comforting thought when you stop to think. Here is a constant reminder of your invisible companion: a silver angel on a silver chain, set with pearls.

Kyssjohanna är verkligen en favorit. Jag är säkert in där en gång om dagen bara för att titta... Så mycket fint!

Sen har jag ju en del andra presenter att köpa också, men de kommer inte att inhandlas hos kyssjohanna, för det är till Alla hjärtans dag och till Simons 25-års dag. Men jag har en ganska klar bild av vad det kommer att bli till dess... Och det är skönt! Present-köp är oftast förknippat med ganska mycket ångest. Man vill ju att det ska bli PERFEKT.

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar