torsdag 31 januari 2008

Skönhetsprodukter

Jag är verkligen besatt i att köpa produkter till ansiktet, kroppen och håret. Förmodligen har det med att göra med att det är vinter och hela kroppen känns blek, glåmig, finnig och inte helt ok. Det är då jag vill hitta den där ultimata produkten som gör en härligt sommar fräsch!

Idag på lunchen så shoppade jag lite som jag tyckte att jag behövde:

 

Garnier Pure Anti-spot pen. Bye bye finnar! (hoppas jag...)

Nivea Summer Beuty ansiktscreme, jag tror jag satsar mer på brun utan sol än solarium. Dumt att bli rynkig i för tid!  

Sen slog jag även till på en parfym från Puma, Aqua. Det var den billigaste jag kunde hitta på avdelningen (det finns inte i min budget att köpa dyra parfymer den här månaden) och den luktade riktigt fräscht! Så den får funka tills nästa månad iaf.

Imorgon blir det nog till att ta en sväng förbi Åhléns igen (fick en 50:- rabatt där idag) och köpa lite annat som är slut hemma, tex:

Djuprengörande ansiktsmasker, verkligen bra budget alternativ! Firming lotion Q10 är den bästa hudcremen jag använt. Sen så kanske en brun-utan-sol-hudcreme skulle sitta på sin plats också. Lättare att använda än "vanlig brun utan sol".

Jag gillar Nivea som ni ser, men det är för att de är bland det bästa jag testat, och otroligt prisvärt! Kika in på deras hemsida, otroligt bra faktiskt! Sen så har jag en del andra nykomlingar i badrums-skåpet hemma, men de är inga gamla favoriter så jag tänkte att jag skulle testa (fast det är ju jäääääkligt svårt att ge produkterna en ärlig testning på min hormonfyllda-gravid hud...) innan jag gav det en utvärdering här.

Jag vet inte om det här var så intressant, men men!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar