söndag 27 januari 2008

Shopping sug

Åh, vad jag känner att det kliar i fingrarna efter att shoppa. Men jag vet inte riktigt vad det är jag vill ha... Och sen så känns det ju lite svårt och onödigt just nu. Dels för att det jag är sugen på att shoppa är vår-kläder, och dels för att jag inte riktigt vet hur stor jag kommer att vara då det är dags för vår-kläder. Och sen har jag svårt att motivera så värst mycket shopping då det hänger en massa halv-nytt/nytt i garderoben redan. Men fasen, vad jag är shopping sugen ändå!

Jag längtar efter min 1000-kronors guld-bonus check från h&m...

Nej, det ska bli skoj att shoppa igen sen när magen är tillbaka i normalt tillstånd igen, och när det är sol, varmare och ljusare ute. Och så ska det bli skoj när lilla bebisen kommit ut och shoppa söta och fina saker till den! Skulle kunna tippa på att det kommer att bli en väl-klädd bebis... Haha!

Bebiskläder från h&m.

Nu ska vi kika på Sopranos.

Sov gott sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar