tisdag 29 januari 2008

Frisyren, halvkass outfit och lite av magen

Ja, jag var ju hos frissan idag, och jag kom hem nöjd! Som alltid när jag klippt mig på Creative Zone. Nu är ju håret iofs super plattat och fixat, så det verkliga testet blir ju när jag tvättat och fixat det själv. Men så här blev det (snälla, bortse från bleka, glåmiga jag...):

Orkade aldrig fixa någon "före" bild, men det är betydligt mycket mer uppklippt, speciellt runt ansiktet. Och så blev ju halv-långa sido-luggen en hel-lugg. Igen... Men jag gillar det! Det är ju kanske inte så likt Nicole Richies nu, men jag ska testa att styla det bättre sen. Jag hade med mig bilderna iaf!

På mig har jag:

- Svart ny kofta från Ellos (denna, modellen och priset 199:- är helt suveränt! Finns dessutom i XS. Ett super köp tycker jag!)

- Ljusgrå blus från h&m (skärpet som sitter i midjan har fått flyttats upp en aning...)

- Jeansshorts (avklippta puss&kram jeans med stjärnor på fickorna) som verkligen blivit välanvända på senaste.

- Vit klocka från Tritoni

Och så "skymtar" man magen också, shit vad den växer just nu! Och lever om, jäklar vad bebisen härjat runt idag. Det har vart kickboxningsträning hela dagen där inne tror jag. Haha!

Nope nu ska jag kolla vad det ska bli till middag, det lutar mot att göra Simon glad och steka pannkakor...

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar