tisdag 22 januari 2008

Gravid = inge slalom för min del

Igår så bestämde jag och Simon att vi hoppar över fjällenresan v 6 (jag velade ju ett bra tag). Inte så smart att åka slalom i 7 månaden kanske. Surt som fan, men det är nog det smartaste. Faktiskt!

Jag kanske skulle kunna ha åkt lite grann, och tagit det lungt i barnbacken. Men hur kul är det då? Jag kommer bara att bli tjurig över att jag inte "får" åka som vanligt, dvs fort och helst i skogen...  Och sen så känns det ju inte värt att lägga ner massa pengar, och ta ut semester för det då. Det finns defenitivt andra saker man kan lägga pengarna på i så fall då! Och huvudskälet till att jag inte åker, det är ju att jag inte vill riskera nå med bebisen. Så klart!

Nej, jag får väl helt enkelt förlika mig med tanken på att det inte blir nå fjällen för mig iår. Jag har ju många år på mig att åka ändå! Nästa år så...

Får titta på Vemdalen bilderna från förra året och drömma istället.

Nu ska jag laga risotto.

Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar