fredag 25 januari 2008

webb-shoppnings-förbud

Jag har ju gett mig själv webbshoppingsförbud den här månaden, och ska nog ha det februari ut också. Det är så lätt att hamna i en ond cirkel med en massa räkningar! Och en massa halv dåliga köp... Har en hel del som hänger i garderoben mer eller mindre oanvänt. Det ger lite ångest!

Men, i alla fall så hindrar den inte en från att spana i webb-shoppar! Man måste ju hålla sig lite uppdaterad liksom.

Kolla in vad fint hos det finns hos Ellos just nu, hade jag inte haft det där förbudet så skulle jag förmodligen klickat hem detta:

Vi får se. Hittar jag någon schysst rabatt-kod så kanske det blir ett köp senare i februari iaf... (På t-shirten i mitten var det ändå leverans på 10 feb så...). Fast jag måste ju tänka på att jag har en mage som måste få plats nu också!

Nope, nu är det lunch och jag ska springa ner på stan en snabbis. Det är ju lön idag ju!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar