lördag 26 januari 2008

Nya jackan, och dåliga fotoposer...

Här är nya jackan (från Cheap Monday) som jag fyndade igår för 125:-. Jag är fortfarande AS nöjd, har läst att det är "inne" med rutigt på ett par ställen också. Ingvide den på hockeyn igår kväll (de vann med 12-4, bra jobbat GH! Och vi var iaf 6 stycken i hejaklacken. Det var trevligt!) och på en liten prommis idag. Mjuk och härlig är den!

Jag försökte fota lite innan jag skulle upp på hockey, men jag vet inte om det blev så värst lyckat.

Med och utan blixt, svårt att få till det där...

Här ser man iaf tyget lite bättre

Jag försökte lite olika miner, men jag vette fan... haha! Skit svårt att ta på sig själv ju!

Nope, sitter och äter och bloggar samtidigt. Det går sådär... Nu ska jag koncentrera mig på maten!

So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar