fredag 8 maj 2009

04.53 "Ju mer fredag desto bättre?"

Shit, vi måste verkligen göra något åt Tuvas tidiga mornar. 04.53 slog hon upp sina blå, viserligen var hon super trött och hon verkade verkligen försöka att somna om, hon låg och bökade med nussen och försökte. Men är det något hon inte är bra på så är det att somna om. Sen var hon så bökig precis när jag skulle somna igår, och jag låg och vände och vred på mig halva natten (hmmm... ja, det där med Tuvas sömn vet jag nog vart hon har fått ifrån... Jag är 26 år och sover inte heller.) så antalet timmars sömn inatt kan nog räknas på en hand.

Men inte är jag den som är den för det, idag är det ju fredag! Solen skiner ute (men det kan ju ändras snabbt fick jag se igår), min gamla jobbarkompis Linda och hennes Amanda kommer hit på förmiddagen för fika och playdate sen ska jag och Simon ha mysmiddag och filmkväll för imorgon ska vi nog åka till Skansen med Tuvisen!

Sen verkar det som att en sak som jag har jobbat med att övertala Simon om i flera år kan bli verklighet i juni. Wiho! Ikväll får vi se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar