fredag 15 maj 2009

Förvirrad?

Undrar hur ofta det händer att när jag ska skriva min adress att jag börjar med "Funbo Bärby"... Dvs adressen till mamma och pappa, eller gamla adressen dit. Det heter ju inte så längre ens engång! Och jag kan inte nya kom jag på nu. Måste fråga när jag åker ut dit senare idag. Jaja, det var inte det jag skulle komma till utan hur kan ens min hjärna tro att det är det jag ska skriva? Det är över 7 år sen jag flyttade hemifrån! Och jag har haft några adresser sen dess... Luthagen, (här var det iofs en mellanlandning hemma i Funbo), Salabacke, Årsta (sista tiden i Årsta hade jag iofs också adressen i Funbo eftersom allt var som det var...), Löten, Kapellgärdet och Kapellgärdet igen (på de tre sista ställena så höll jag mig ju faktiskt kvar längre än ett år).

Ändå så blir det så många gånger när jag ska skriva adressen att jag börjar skriva min första. Och varje gång så känner jag att jag börjar bli lite knasig (eller mer knasig? Hehe.). Att skylla på åldern när man är 26 år är väl att ta i? Jag gör som jag kunnat göra senaste 1,5 året ungefär, jag skyller på sömnbrist! Jajamensan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar