söndag 10 maj 2009

Gårdagens partaj

Igår var det ju middag hemma hos lill-sis Emma, mycket god thaikyckling lagade hon medans jag satt och tittade på med en öl i handen. Mycket fint det.

Sen var det prat, prat, prat och åter igen prat. De på jobbet brukar klaga på att vi pratar i munnen på jobbet men de skulle var med nu säger jag bara... De hade fått spel. Haha!

Efter ett tag så dök Annelie upp också och vi gick vidare till en förfest som inte var lika livad som våran. Dock hann jag och Emma spela lite fotboll med en pilatesboll, det var det bästa. Sen blev det taxi till Flurran som inte visade sig från sin bästa sida igår, roligare har jag ju haft där... Jag är så less på musiken där uppe på dansgolvet, jäkla housemixar som dj'n envisas att köra med. När han väl slog på Flo Rida så blev det så mycket mer drag! Men sen blev det house igen... Hm. Där nere där det spelas hits så är ju medelåldern ungefär min dubbla ålder också så det känns ju lite sisådär. Det är ju uppe man vill vara! Aja, nog om det. Här kommer lite party-pics!

Bild från lillasysters blogg och det är hemmifrån Emma.

Bild från Uppsalavimmel. Påminnelse till mig själv: jag måste börja sträcka på ryggen.

Partypinglorna Annelie och Emma.

Jag kör fortfarande på partyposen... Än har jag inte ledsnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar